στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

το όνομά μου !!!


δραστηριότητες με το όνομά μου !!!

όλες οι δραστηριότητες είναι από το άλλο τμήμα της κ. Ελένης





σύνθεση του ονόματός μου με καπάκια, πάνω σε καθρέφτη με τον εαυτό μου !!!
πολύ μου άρεσε, μπράβο Ελένη !!!



              το ελικόπτερο......... με αλεξίπτωτα τα αρχικά των ονομάτων, των νηπίων !!!




το όνομά μου !!!



γραμμένο με δαχτυλομπογιά, πάνω στο παιδάκι !!!



ονομάζομαι.........



συνθέτω όνομά μου !!!






ο στολισμός της πόρτας τους.......




καθώς και  το " καλώς ήρθατε " !!!



4 σχόλια:

VolosHappyMoments είπε...

Τα παιδάκια που ανοίγουν το μπουφάν τους αλλά κ τα βατραχακια που τραγουδούν το καλώς ήρθατε....Αγαπημένα!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΚΤΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Προσχολική Παρεούλα είπε...

Ένα τέλειο καθρεφτάκι !!!!!!!!!!
¨Ενα τέλειο ελικόπτερο με τα αλεξίπτωτα !!!!!!
Στολισμός πόρτας και Καλώς Ήρθατε ...
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

θα μεταφέρω τα καλά σας τα λογάκια στην συνάδελφο !!!
ευχαριστούμε !!!