στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

κουβέντα με το άγαλμα !!!



αγάλματα, συναισθήματα,κουβέντα με το άγαλμα........... 


" το άγαλμα που κρύωνε "



σήμερα διαβάσαμε ένα εξαιρετικό-καταπληκτικό βιβλίο : " το άγαλμα που  κρύωνε " 

ένα βιβλίο με αρκετό κείμενο........φοβήθηκα μήπως κουράσει τα παιδιά και χάσουν το ενδιαφέρον τους ..........

προς μεγάλη μου έκπληξη η αφήγηση του βιβλίου καθήλωσε τα μικρά μου ........

και όχι βέβαια αδικαιολόγητα !!! 



διαβάσαμε -επεξεργαστήκαμε -αναλύσαμε-παίξαμε την ιστορία .........




πιάσαμε κουβέντα με το άγαλμα, το προσφυγάκι !!!!

φτιάξαμε μια ομαδική .... το προσφυγάκι και μεις τριγύρω να τα λέμε !!!!






























στη συνέχεια προβληματιστήκαμε, πως νοιώθει το άγαλμα και γιατί ????

τι σημαίνει νοιώθω, αισθάνομαι ???  


με οδηγό το παραπάνω βιβλίο : "ο Νικηφόρος ανακαλύπτει τα συναισθήματα " και τις αφρικάνικες μάσκες από το βιβλίο της Κ. Ανωγιαννάκη, "γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την Τέχνη "............μάθαμε και παίξαμε με τα συναισθήματα !!!




αν ήσουν ο Λάμπης( το παιδάκι της ιστορίας ) 

τι θα έκανες για να νοιώσει όμορφα το άγαλμα-προσφυγάκι ???



  • θα του έκανα μια σφιχτή αγκαλιά.......
  • θα το αγκάλιαζα με αγάπη και θα με αγκάλιασε και αυτό ........






  • θα έπαιζα μαζί του ........
  • θα του χάριζα ένα χάδι ......







  • θα του λεγα μυστικά για να χαμογελά .......
  • θα του διάβαζα παραμύθια ............



με αφορμή μια μάσκα !!! 


νοιώθω ........... θυμωμένος !!!




αγριεμένος !!!



ήρεμος !!!




χαρούμενος !!!



απορία, περιέργεια  !!!




θαυμασμό !!!



έκπληξη !!!





ζηλεύω !!!




θλίψη-στεναχώρια !!!



ευτυχία !!!





χαρά, ικανοποίηση, αποδοχή !!!




απογοήτευση !!!



κοροϊδεύω !!! 




τρομάζω !!!




δώσαμε πνοή και συναισθήματα στα κυκλαδικά ειδώλια !!!


φωτοτύπησα ειδώλια από το παραπάνω βιβλίο, 

"ο Νικηφόρος ανακαλύπτει τα συναισθήματα " 

τα παιδιά έδωσαν ζωή, συναίσθημα και έκφραση .........
































14 σχόλια:

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!'
ΑΛΛΑ ΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ!!!!!!!!

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Τι ωραία μετάβαση από την μουσειακή αγωγή στα συναισθήματα!!!!Κάνεις μαγικά Κατερινιώ!!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΠΡΟΣΦΥΓΑΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΓΙΟΥ ΜΟΥ! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ! ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ; ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Διόνη Κανερνή είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

χαίρομαι που σας άρεσαν, ήταν μια μοναδική μέρα γεμάτη-μεστή !!!!
σας ευχαριστώ !!!
Μαρία το βιβλίο τυχαία έπεσε στα χέρια μου ......είναι καταπληκτικό, γεμάτο συναισθήματα ...καθήλωσε τα μικρά μου.....το αξιοποίησα όσο καλύτερα μπορούσα .......όσο κγια τον Νικηφόρο, φοβερό !!!!
ευχαριστώ !!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Γεμάτη μέρα, όπως είπες, με πολλές και ουσιαστικές δραστηριότητες. Μπράβο Κατερίνα.

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ωωωωωωωωωωω!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ !!!!!!!!ΦΟΒΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ολο το θεμα θα στο κλεψω ,,δεν εχω κανει μουσειακη αγωγη δεν ειχα υλικο ..τωρα εχω χεχεχε ,,ΠΑΠ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ

annatsiggerlioti είπε...

τι ωραιες οι δραστηριοτητες σας με το αγαλμα...το μιλησατε, του δωσατε ζωη, το αγκαλιασατε...τελεια!!!!!!!!!!!

Μένια Παπουτσή είπε...

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ? ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ.....ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

Μαρία Λαμπροπούλου είπε...

εε!! νομίζω πως έχουμε κάμερες και παρακολουθούμαστε!! χιχι
τέλειο βιβλίο εε;; είναι το αγαπημένο της συναδέλφουμου Κατερίνα -το άγαλμα εννοώ- και το διαβάζουμε κάθε χρόνο και πραγματικά τα παιδιά συγκλονίζονται!! και φυσικά τώρα το έχουμε διαβάσει και εμείς και φτιαξαμε ιστορίες χιχι ξαναγελώ!! το άλλο βιβλίο δεν το ξέρω το ψάχνω αμέσως.. και συναισθήματα λοιπόν τέλεια!!!!!μου άρεσε πολύ με τα ειδώλια!!

Alexandra είπε...

Δεν εχω λογια!!!! Πολλά μπράβο Κατερίνα μου!!! Καταπληκτική προσέγγιση του θέματος... Μου άρεσε πολύ που δουλεψατε τα συναισθήματα με αυτον τον τρόπο!!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Διάβασα μαζεμένες τις τελευταίες αναρτήσεις σου...πραγματικά υπέροχη δουλειά!!!!!!!!!!!!! Φοβερή προσέγγιση, είσαι φοβερή!!!!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ, δεν έχω λόγια ....... παίρνω δύναμη για συνέχεια !!!